-->

3 Temmuz 2009 Cuma

Bir Williamslar Finali Daha


Bir süredir evimden uzak olmam sebebiyle Wimbledon 2009'un açılışını kaçırdım, ama pek de üzülmedim doğrusu. Rafael Nadal yoktu çünkü. İstanbul'a geldiğimde ise devam ediyordu korttaki mücadele. Ben de vakit buldukça bakıyordum, üstüne düşmüyordum. Ama dün bayanlarda Venüs Williams'ın maçı olunca izledim tabii. Nadal yoktu, ama kara çikolatam oradaydı işte. Üstelik çok iyi bir turnuva çıkarıyordu bu yıl. Yarı finalde, hiçbir Grand Slam kazanmadan dünya 1 numarası olan Dinara Safina'yı 2-0'la geçerek finale kaldı. Şimdiyse rakip kardeşi Serena. Ben bildim bileli abla kardeş finaldeler bunlar. Devirleri hiç kapanmadı, 99'da da aynıydı 09'da da aynı işte görüyorsunuz. Safina gibi tiplere şahit olduktan sonra Williams'lar hep olsun diyorum ben zaten. Neyse cumartesi gününü bekleyelim biz şimdi. Umarım Wimbledon'da 6. zaferine ulaşır Venüs. Erkeklerde ise Rafa'nın yokluğunu iyi değerlendiren Fedex, finalde Andy Roddick'le karşılaşacak. Hakkını yemeyelim, çok uyuz biri olarak gördüğüm Roddick, müthiş maç sonrasında Andy Murray'i geçti. Finalde elbette ibre Federer'den yana.