-->

18 Temmuz 2009 Cumartesi

Bi Zahmet


Fazla televizyon izleyen birisiyim dersem yalan olur, en azından gündüzleri. Geç yatma alışkanlığımdan ötürü geceleri açarım tv'mi. Abuk sabuk filmler bulurum hiç ummadığım kanallarda, hoşuma gider. Hani sizler gibi benim için de kapanmıştır tv dönemi, malum artık 90'larda değil internetteyizdir:) Ama en kötü, maç varsa yayılırım 72 ekranı cepheden gören koltuğuma.

Geçen hafta cuma günü, gece saat 11 sularında yine aynı koltuğuma gömülmüş zap yaparken Star TV'de duraksadım. Bir güldürü, daha doğrusu bir yarışma programına denk geldim. İsmi "Bi Zahmet". Yarışma programı diyorum, çünkü yarıştığından bir haber olan şakazedeler bir anda 5000 TL'lik ödülün sahibi olabiliyorlar. Ama mesele para değil, bizim açımızdan yani. "Bi Zahmet"in konsept bakımından çok farklı bir şeyler sunduğunu söylemek mümkün değil, ama şakaları yapan arkadaşın o muhteşem performansı, bu programı gözümde değerli kılıyor. Övmekten yorulmayacağım arkadaşın adı Gökhan Yıkılkan. Mükemmeler tiplemeler, çok başarılı ve cidden içten bir oyunculuk görüyoruz kendisinden. Doğaçlama yeteneği de çok ileri seviyede. Karşısındaki yarışmacıları kendisine inandırması pek de zor olmuyor bu yüzden. Yıkılkan'ın özellikle ses tonuyla birlikte çok ayrı boyutlara geçen replikleri fena koparıyor insanı. Kahkahayı basıveriyorsunuz oracıkta:) Ben 2 haftadır takip ediyorum programı. Sanırım 3 haftadır yayında, ben kaçırmışım demek ki ilk haftasını. Eğer siz de bu 3 haftalık kısmı kaçırdıysanız üzülmeyin, her hafta cuma günü saat 23:00 sularında açın tv'nizi, saat yarıma kadar kopun durun, yaz günleriniz şenlenir hiç olmazsa:) Öte yandan "Bi Zahmet"in sunuculuğunu ise Yeliz Doğramacılar yapıyor, söylemiş olalım.

Bi Zahmet @ Star TV