-->

28 Temmuz 2009 Salı

2009-2010 Sezonu Galata Saray Formaları


Bu sezonun formaları daha evvelden gözümüze iliştiğinde, çoğu kimse beğenmediğini açıkça söylemişti. Dünkü forma tanıtım gecesi sonrasında da farklı yorumlar gelmedi taraftardan. Yine birçokları beğenmedi. 3 farklı renkle sunuldu formalarımız: Parçalı, beyaz ve mor. Öncelikle parçalıdan başlayalım söze. Geçen yılki parçalımızı bayaa bir sevip beğenenlerdenim ben de. Bu yıl ise o beklentimi karşılayamadı klasik formamız. Özellikle Avrupa Kupası maçlarında tercih edileceğini düşünüyorum parçalının. O yüzden forma konusunda bir süreklilik kazanılmasını düşünüyorum. En azından ana sabit formamızda bu böyle olmalı. Bundan 10 yıl evvelki Avrupa Kupası maçında hangi parçalıyı taşıyorsak sırtımızda, 10 yıl sonraki parçalımız da ona paralel olmalı. Hani göğüs reklamıdır, şudur, budur gibi detaylara girmiyorum. Biz taraftarlar parçalı dendi mi, Metin Oktay'ın önce sarısını sonra kırmızısını görmek isteriz. Renklerin yerini değiştirmenin mantığı yok bana kalırsa. Ayrıca parçalının fotoğraflardan görebildiğimiz kadarıyla kaliteden yoksun olduğunu da anladık. Her şeye rağmen Çadır'a uğrayıp ilk alacağımız forma olacaktır parçalı.

İkinci formamız düz beyaz. Keita'ya yakıştığını düşünüyorum. Beyaz iyidir her zaman:) Bir de herkesin diline dolanan mor formalar var. Türkçemize deyim kazandırma sevdalıları pek bir sevdi bu formayı! Onların sevgisi kötü huylu olsa da, ben cidden beğendim. Turkcell Süper Ligi'nde pek tabii kullanılabilir. Ama yukarıda da bahsettiğim gibi Edirne'yi geçtikten sonra hafızalardan silinmesi gereken bir forma bu. Forma tanıtım gecemiz de ilk başlarda iyi başlamasına karşılık daha sonra o büyüsünü kaybetti. Müşfik Kenter'in sesiyle 2288 tarihine, Galatlar'a atıfta bulunmak çok güzeldi. Gecede, mor renkli formamızın asaleti simgelediğini, etimolojik açıdan "Galata" sözcüğünün geçmişini vurguladığını ve bu sebeple de 2288 olarak adlandırıldığını herkeslere duyurmaları gayet iyi oldu. Mikrofon sahibi Cem Davran'ın sululuğu aşırıya kaçsa da ben mankenleri görememenin üzüntüsünü yaşıyorum hala:)

Tanıtım gecesine ilişkin ayrıntıları okumak için şu rotayı izleyebilirsiniz. Formalarsa şu an itibariyle satışta. Edinmek istersiniz bilirim:) Onun için en yakın GS Store'lara ya da netten şuracığa bakınabilirsiniz. Son olarak parçalımızın iç yakasında yer alan şu sözle kapayalım post'umuzu: "Ali Sami Bey'lerin, Hasnun'ların, Metin'lerin ahvadıyız; bu ülkede hem sporun, hem irfanın ecdadıyız."