-->

25 Nisan 2009 Cumartesi

Hoş Geldiniz


Merhaba sevgili blog severler ve okurlar. Burada günlük hayatta karşılaştığım çeşitli şeyleri sizlerle paylaşacağım. Bu adı konmamış şeyleri zaman içerisinde takip ederek görebileceksiniz. Gelin ben yine de sayfamın belli bir kısıtlaması ve yörüngesi olmadığını, deyim yerindeyse uzayımsı bir blog olacağını müjdeleyim sizlere.

Söz konusu yazılarım, hayatımı meşgul eden şeyleri kapsayacak kabaca. Hangi müzikleri dinledim, ne yedim, ne içtim, sinemaya en son ne zaman gittim, hangi maçta sesim kısıldı, hangi spor müsabakası benden 10 puan aldı, evde izlediğim hangi filmi beğendim, okuduğum hangi şiiri sevgilime söylemek istedim, hangi şairin son kitabında aradıklarımı bulamadım, hangi konserde eğlendim, sevdiğim müzisyenlerin ülkemizde sahne alacağını duyunca nasıl bir ruh haline büründüm ve benzeri tonlarca mevzuyu blog konusu yaparak not düşeceğim bu sayfalara. Özelimi açacağım sizlere yahu! Bir blog okuyucusu daha ne ister ki hem?

"Hiçbir şey" dediğinizi duyar gibi oldum bir an için:) O halde ben de şimdiden sayfamda hoşça vakit geçirmenizi diliyor ve hoş geldiniz diyorum siz okurlara.