-->

26 Nisan 2009 Pazar

Fever Ray


Ne zamandır yazmak için vakit kovaladığım bir isimdi Fever Ray. Hatta isim değil bir proje desek daha yerinde olur evet. Çünkü The Knife'ın bir nevi uzantısı oluyor Fever Ray. "The Knife kimdir arkadaş" diyenler için Stockholm'lü kardeşler cevabını verebiliriz. Karin Andersson var aslında projenin merkezinde. Sesiyle çok şey katmış albüme. Albüm demişken 10 şarkılık bir albüm bu. Resmi olarak yanılmıyorsam mart ayında çıktı. Fakat bizim elimize aylar öncesinden gayriresmi olarak ulaşmıştı:) Çok lezzetli parçalar var. Yaz gelmeden erik yemenin verdiği hissiyatı yaşatıyor dinleyenlere, en azından ben böyle hissettim. Özellikle klibiyle ortalığı yıkıp geçen When I Grow Up, yine çıkış parçası olarak dikkat çeken ve remix'leriyle de beğenimizi kazanan If I Had a Heart projenin başatları. Benim favorilerimse Keep The Streets Empty For Me & Triangle Walks. Alıp götürüyor bu şarkılar beni her defasında. Kulaklığımı takıp insanların arasına karışmak istiyorum bu şarkılar eşliğinde. Pek böyle hisseden biri değilim ama gelin görün ki değişik şeyler uyandırıyor bünyede bu Fever Ray. Klibe ve şarkılara göz atın efendim, iyi dinlemeler.


Fever Ray @ My Space
Fever Ray - Triangle Walks
Fever Ray - Keep The Streets Empty For Me