-->

17 Ekim 2009 Cumartesi

Mad Men


Takip ettiğim 2-3 diziden biridir Mad Men. 3. sezonu da nihayet başladı ve 9 bölümü devirdi. Yeni karakterleri görebiliyoruz bu sezonda. Kurgusu anlatımı ve o 60'lı yılların Amerikan portresini gayet keyifli buluyorum. Aslında olaylara farklı açıdan da bakılabilir bu dizi sayesinde. Mesela kapitalist sistemin nasıl devreye girdiğini ve insanların nasıl değer kaybettiklerini de alt metinden okuyabilir pek ala. Ama ben böyle sıkıcı konulara değinmeyeceğim. Süslü bir reklam sektörünün anlatıldığı Mad Men yayınlandığı 2 sezonda da drama dalında Golden Globe kazandı. Diziyi internetten olduğu gibi tv'den de takip etmek mümkün. Bunun için müracaat edilecek yer eskiden olduğu gibi e2'dir. Yazımı fazla uzatmak istemiyorum, ama mutlaka aklınızın bir köşesinde bulunsun istiyorum bu dizi. Bir de güzeller güzeli Januray Jones'tan bahsetmeli. Her bölümde farklı bir büyüleniyorum ben bu kadına. Aşığıyım.)Post'un sonuna Hürriyet yazarlarından Tolga Tanış'ın yazısını da ekliyorum. İyi seyirler ve okumalar.

Mad Men @ IMDb
Mad Men @ Resmi Site
Mad Men @ e2
Mad Men üzerinden anakronik çıkarımlar